måndag, november 03, 2008

Julmarknad snart och är med i en bloggutmaning

Jag är med i en bloggutmaning som Puman har på sin blogg.
http://hmyran.blogspot.com/

Rösta gärna :-)

Jag har varit med om en ganska underbar sak, var på något som kallas personlig coahing och fick lite insikt om hur jag vill fortsätta mitt skapande.
Har alltid varit lite för negativ om det jag själv gör så nu baskemig ska jag stå på julmarknad på Kosta outlet en hel helg. Kom gärna och besök mig där den 21-23 november. Jag och min mamma kommer att finnas i en av de röda bodarna.

Ska försöka lägga upp lite av det som ska finnas med mig där, har bara lite fullt upp med allt skapande just nu :-)

Många kalla kramar från mig.
Anne

4 kommentarer:

Roza sa...

Som jag har sagt till mina andra vänner du är ju så duktig på mycket.
Roza

Petra sa...

Lycka till med julmarknaden. Det kommer att gå finfint så duktig som du är.
Kram
Petra

citronlime sa...

Men åh vad kul!!!! :D
Förstår att du har fullt upp nu då ;) Kommer gå jättebra och vilket kul sätt att få uppskattning för det man gör!
Kram

Anonym sa...

Åh vad kul!!!Attans att jag precis varit i Kosta o shoppat...
Lycka till, det kommer att gå kanonbra!

Kram!