onsdag, november 19, 2008

uppdaterar om julmarknaden

Ja nu är det bara 2 dagar kvar.....och den vanliga paniken dyker upp. Kanske jag har för lite saker med mig eller tänk om jag inte säljer något alls.
Det är det där underbara självförtroendet som spökar som vanligt.
Det hade varit jättekul om du vill hälsa på mig på Kosta outlet den 21-23 november. Jag kommer att stå i en av de röda bodarna.
har tagit kort på ett litet urval av det jag ska ha med mig. Det mesta jag ska ha med mig har ni redan sett i min blogg .
Håll nu tummarna för att allt ska klaffa med ledighet, transport och försäljning, det kan jag behöva.

5 kommentarer:

Camilla sa...

Du har gjort massor av fint!! Det kommer gå åt som smör i solsken..

Lycka till på marknaden!

Kram

Anonym sa...

Åhh, så mycket fint du har gjort. Jag önskar dig ett stort Lycka Till, jag vet att det kommer att gå bra för dig med allt detta fina. Kram
Ingelapling

Anonym sa...

Vad mycket fint!! Jag ska med stå på Julmarknad :)

Roza sa...

Så mycket fint, ska in till stan den 10/12 kan vi träffas då så att jag kan hämta min mumsiga bakelse.
Kram Roza

Anonym sa...

Hoppas det går bra med försäljningen! Själv packar jag inför "min" julmarknad i morgon =) Har samma tankar som dig...tänk om man inte säljer nåt? eller om man har med sig för lite eller helt fel saker...
Ja, ja det visar sig!