måndag, oktober 20, 2008

Inspirationen har återvänt!!!!!!!!!!

I helgen var jag på scrapträff och min scrapinspiration har äntligen återvänt :-)

Jag började med en halvtaskig Lo


Sen blev det ett kort jag hade i beställning till en dam som fyller 60 år

Sen var jag på kurs hos Christel som jag verkligen beundrar, hon gör helt underbara saker. Där fick jag lära mig att göra egna minialbum med hård pärm. Så här blev resultatet när det blev färdigt.






Detta gav sådan mersmak så jag var bara tvungen att testa att göra en större. Tyvärr var det lite ont om papp så jag fick ta vad som fanns. En tom pizza kartong:-)
Jag blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Har tyvärr inte riktigt hinna fylla det med text ännu.


Fram och baksida

Kanten

Ena sidan när man öppnar albumet. Det är ett litet minialbum

Den andra insidan består av ett flipalbum man kan dra ut. Man stänger det genom att knyta band.

Min sista energi gick till att tillverka ett tävlingsbidrag som var ett runt julkort. Hade tyvärr inga färdigmålade julstämplar så det fick bli en "hoppfull" jul i stället


Tack så mycket för att ni har kikat in. Lämna gärna ett avtryck genom att lämna kommentar.

Många kramar från lilla mig. Nu hoppas jag på att inspirationen kommer att sitta i ett tag.

20 kommentarer:

Smurfan73 sa...

Ohhh vilka fina minialbum du fick till. jag har åsså återfått lite av min scrapinspiration nu =)

Anonym sa...

Hej Svejs!
Är mkt imponerad av ditt stora minialbum. JÄTTEFINT! Hoppas vi kommer att träffas fler gånger.
Kramis

Mrs X sa...

Det där albumet var verkligen läckert! Så fint med de bruna nyanserna!

http://lottafruh.blogg.se sa...

Kanonsnygga album - vad skönt att du fått tillbaka din skaparlust!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Jag håller med Christel, Är jätteinponerad av ditt stora album, Jättefint, Ja som sagt hoppas att vi ses fler gånger och tack för lånet av dina dies! Kram Pia

Teres sa...

Kul att höra att du fått inspirationen tillbaka. Jätte fina saker som du pysslat ihop.

Anonym sa...

åh, vad mycket fina alster.

ha det gott.

kram Lise-Lott

Li@n sa...

Förhoppningen att skapandet kommer till mig ökar ju drastiskt nu när jag varit här, lusten är det som sagt inte fel på, snarare att få ihop något *S*
Jättefina alster, blir riktigt sugen på att göra album nu...

Kram kram

Camilla sa...

Vilka läckra minialbum. Kanske lånar ideen om det går för sig..

Kram kram

Unknown sa...

Det kallar jag att hitta inspirationen igen!
Så mycket fint du skapat! Det stora albumet är imponerande.

Unknown sa...

Vilka otroligt fina album! Synd att jag missade träffen (& därmed kursen...) kram

Anonym sa...

Ditt "stora minialbum" är verkligen super!!! Kul att du hittade din inspiration igen - men jag kan ju säga att det du syr är inte helt fel det heller ;-)

Kram!

Emma sa...

Åh, s**t, vilken inspiration sen!!! Jag hoppas oxå den håller i sig!! Min första titt här - men jag kommer tillbaka :-)

Anonym sa...

Det kan man verkligen kalla lust! =) Massor med fint! =)

Ha det gott, kram

Anonym sa...

Så fina album du har gjort ..tyvärr gick inte jag på den kursen man kanske skulle gjort det :) ...

IngelaO/Twister sa...

Härligt när inspirationen återvänder! Mycket snyggt hann du med också!

BellaMio sa...

Så fina album du gjort!! Blir nog till att utfärda liftvarning på dessa...

Grattis till att din lust att skapa kommit tillbaka!

Petra sa...

Vilka fina saker du gjort. Så roligt att inspirationen och lusten kommit tillbaka. Albumet är ju superfint. Jag tyckte "en hoppfull jul" var söt och rolig :).
Ha det bra.
Kram
Petra

Helena sa...

Sorry, men vilket är ditt bidrag till min utmaning??

/Puman

Roza sa...

Hej!
Hittade hit via Lian, och ville säga att du är ju så duktig på mycket.
Nu undrar jag hurdet går med muffinsen. Kram Roza