söndag, december 04, 2011

Skakar liv i bloggen igen

Nu ska jag äntligen skaka liv i min blogg igen.
Ja det har varit en omtumlande och känslomässig höst för mig. Att starta eget är verkligen en berg och dalbana på hög nivå ;-)
Man tror att man är oövervinnlig i början, vilken i och för sig är en härlig känsla, men så kom verkligheten över en och man tappar all tilltro till sig själv. Jag tror att det är en nyttig tanke för då inser man att man kan behöva tappa kontrollen ibland för att ta tillbaks den....
Oj det blev en massa svammel men det jag försöker få fram är att man växer som människa att våga ge sig in i det okända. Även om det är jobbigt och ibland bara för djävligt.

I morgon ska jag kasta mig in i det okända igen och ge mig på att förklara hur man gör ett julkort i radio!!! Mellan klockan 11-12 ska jag bli intervjuad i Radio Kronoberg. Annorlunda men spännande.
Nu ska jag sätta migi soffan och bara ta det lugnt, det blir nog lite virkning samtidigt :-)

Ha en fortsatt underbar söndag.
Anne

1 kommentar:

Jahlan sa...

Mamma ringde och berättade att hon hade hört dig på radio!! Du var grym tyckte hon så klappa dig på axeln en gång till Anne!

Kram Johanna