torsdag, maj 13, 2010

Scrapträff


Lördagen den 19 Juni

För att fira min lokal är ni hjärtligt välkomna att scrappa med mig och ett glatt gäng tjejer.
Vi kommer att starta klockan 09.00 och hålla på till klockan 20.00, kan man inte dessa tiderna kan man bara dyka upp när man kan.
Fika finns att tillgå och mat finns att köpa i närliggande pizzerior.

Webbshoppen kommer att finnas på plats, samt lite som inte finns upplagt.
Bra erbjudande under dagen :-)

Lokalen finns på Norr i Växjö. Enklast är att parkera på Teknikums parkering och gå till lokalen.
Håkan Sjögrensväg 3A i källarplan, ingång utifrån.

Hjärtligt vällkommen.
Mejla gärna om du vill komma så att jag kan beräkna fikat.
Märk mejlet med träff.
anne_davidsson@hotmail.com

4 kommentarer:

Roza sa...

Hej vad kul!
Som det ser ut nu så kan jag dimpa ner om inget oförutset händert.
Jätte kram Roza

Lillan sa...

Säg gärna till resten av gänget med.
Det hade varit roligt att träffa er, det var så länge sen.

DesignAnnique sa...

Åh så typiskt.. jag är i Växjö helgen före, en dryg vecka innan... men ha det så trevligt och lycka till!

DesignAnnique sa...

Kan ju inte läsa ser jag, jag läste det som JULI :) Det är ju i juli jag ska till Växjö...:)