söndag, januari 04, 2009

Nytt år och nya tag

Ja så var det ett nytt år igen.
Konstigt jag tyckte det andra började nyss. :-)
Funderar på vad detta året har för något i bakfickan för mig...........hoppas på någor bra.

Just nu har jag en utrensning och lagt ut en massa på tradera, försöker begränsa mina saker en del. (har alldeles för mycket onödigt)
Vi ska få renoverat delvis vecka 9 och då ska alla möbler flyttas in i mitten av rummet, vilket idag är helt omöjligt då vi har på tok för mycket saker. Det känns faktiskt ganska skönt att få rensat en hel del. Kan med gott samvete slänga sakerna som inte blir sålda. Hopas även få lite extra klirr i min kassa som är totalt tom.......suck.

Önskar alla en god förtsättning på det nya året.

Anne

2 kommentarer:

Roza sa...

Hej Lillan!
Du överlevde julen du med.
Hoppas allt är bra med dej och övriga vänner i Växjö.
Hör av dej när ni träffas nästa gång själv dyker jag inte upp i Rottne det blev alldeles för rörigt för mej. Kram Roza

Roza sa...

Hej du har en award att hämta hos mej.
Hoppas allt är bra och hör av dej när ni scrappar i hopp nästa gång, lian kanke också kan göra sig fri.
Kram Roza