måndag, december 08, 2008

Ja det här med att uppdatera...

Åh varför kan jag aldrig få tummen ur och sätta mig vid min blogg för att uppdatera.
När jag väl sitter här tycker jag att det är jättekul, så det borde ju inte vara så svårt att uppdatera lite oftare. Känns det igen?

Det har varit fullt upp ett bra tag nu så jag har inte hunnit med att pyssla så mycket.
Lite Tilda har jag hunnit med. Har inte tagit kort på allt men jag har 2 Tilda tomtar som kom med på foto :-)

Har även gjort en spargris till semesterkassan av en konserburk med mynthål i som jag hittade i fyndlådan på Willys. Kanske det kan locka till att stoppa i en och annan extrakrona.




Önskar er alla en trevlig vecka...och stressa inte ihjäl er inför julen, ingen blir gladare för det.

Anne

1 kommentar:

Roza sa...

Ja tomtarna såg jag ju, vad heter det, i verkligheten, så goa.
Bössan vill man vekligen öppna den nä den är full ?????? Kram Roza