måndag, september 01, 2008

En ny passion :-)

Nu får jag snart skärpa mig..............
Jag har äntligen bestämt mig för hur mitt drömhus och drömstil ser ut. Den har många namn verkar det som .
French Country style
Lantlig stil
Dansk lantlig fransk stil
Chabby chic.
Satt och surfade igår och blev totalt såld på allt!!!!!!!!!!!
Kunde inte låta bli att sätta mig vid symaskinen för jag blev så inspirerad av allt det vackra .


Här är resultatet. 2 hjärtan med spets i kanten och band med knapp som upphängning.
Blev faktiskt väldigt nöjd.

6 kommentarer:

Camilla sa...

Vilka söta hjärtan!!! Såna kan du ju göra doft hjärtan av...

verkligen söta

citronlime sa...

Åh vad söta!
Ser framför mig...såna hängande i min julgran... :D

Unknown sa...

Och var är din butik ??????
Gud vad söta

Unknown sa...

Så söta! Ser fram emot fler bilder på andra saker i samma stil ;)

Li@n sa...

*Suck*...så söta..vill ha..

kram kram

Teres sa...

WOW så läckra. Önskar jag också kunde ta mej an att knåpa ihop nåt sådant. Jätte fina!

Gillar också den där stilen som har så många namn. Har du tips på bra inrednings länkar, bloggar så får du gärna dela med dej;)