fredag, oktober 12, 2007

Träffarnas baksida


För ungefär femtioelfte gången har jag gjort samma misstag.
Varför lär jag mig aldrig? Varje gång jag har haft mina saker packade till träff så slänger jag bara upp allt på skrivbordet utan att sätta sakerna där de igentligen ska vara. Nu har jag insett att det är några timmars "rolig" sortering av dekorationer och annat innan jag bara kan tänka på att skapa. Jag fick sån lust innan att sätta mig för att skapa men såg katastrofen och gick därifrån:-(


2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen det där du *ler*
När jag kom hem från träffen så stod alla mina scrapsaker ouppackade i väskorna i flera dagar innan jag fick tummen ur.....

Anonym sa...

Är lite nyfiken på dig så jag utmanar dig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min blogg! :)