torsdag, mars 15, 2007

VARIT LITE KREATIV I DAG


Vad gör man när man är sjuk och allmänt uttråkad, jo man försöker hitta på något!
Min scraplust är totalt borta, typiskt när man väl har tiden. Åh vad jag önskar att jag vore lite mer effektiv ibland.
Fick ett infall av ork när jag stansade stora retroblommor, så en blomkruka med retroblommor blev det till slut.
Vet dock inte vem som ska få den, det blir nog jobbets bord den hamnar på i slutändan.
Väntar fortfarande på att min Cuttlebug ska komma...längtar så. Den verkar ha fastnat på Bussgods i Borlänge sen i går klockan 10. Konstigt att det ska ta så lång tid att hamna i Växjö. Det borde väl finnas någon buss som går hit.

5 kommentarer:

citronlime sa...

Jättefin!!!! :)

Anonym sa...

Kanonfin !!
Säger precis som du..vart tog scraplusten vägen när tiden finns ???
Jag blir hemma hela veckan men scraplusten den är någon annanstans *muttrar*

joggemia sa...

Vilken härlig krukblomma!! Ja, det där med bortblåst scraplust vet jag vad det är. Hade en sån period för ett tag sedan....tack och lov varade det inte så länge. Nu är jag i full gång igen!
Kram Mia

Casa Ottman sa...

häftig :)
Kul ide´
Hälsningar
Helena

Anonym sa...

vilken snygg blomma! o vissnar gör den ju inte heller ;-)